DymeK
Administrator
![Administrator Administrator](http://img62.imageshack.us/img62/6231/3yphapywt1.gif)
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Śląska
|
Wysłany: Pon 23:50, 13 Lis 2006 Temat postu: Regulamin forum czytać i stosować się!!! |
|
|
Zawartość wypowiedzi wyraża opinię jej autora, a nie koniecznie opinię właścicieli lub osób przeglądających forum. Jeśli z jakichś przyczyn stwierdzisz, że czyjaś wypowiedź ci nie odpowiada i/lub łamie postanowienia regulaminu, możesz poinformować o tym moderatorów forum używając przycisku "PW-prywatna wiadomość" pod każdym postem. Ekipa moderatorów dba o porządek i zgodność wypowiedzi z regulaminem, i robi w miarę możliwości wszystko, aby usuwać niezgodne posty.
Rejestrując się na tym forum zgadzasz się nie używać go do zamieszczania materiałów, które są fałszywe, obraźliwe, niedokładne, wulgarne, wzmagające nienawiść, zastraszające, obsceniczne, profanujące wartości, grożące, ingerujące w czyjąś prywatność lub łamiące obowiązujące prawo.
Zgadzasz się również nie zamieszczać materiałów objętych prawem autorskim, chyba że jesteś ich właścicielem.
Regulamin forum:
1. Na forum nie przeklinamy, chyba że przekleństwo jest elementem kawału - wówczas należy to zaznaczyć dopiskiem "18+" w temacie wątku (co oznacza "co najmniej od lat osiemnastu")
2. Nie obrażamy innych forumowiczów
3. Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
4. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku.
5. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła.
6. Dział HydE pArK przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.
7. Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż HyE pArK, będą przenoszone do Śmietnika.
8. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach także przenoszone do Śmietnika.
9. Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.
10. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
11. Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.
12. Sygnatura (podpis) powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 5-6 linijek (lub obrazek o podobnej wysokości).
13. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.
14. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
15. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator").
16. Za łamanie regulaminu moderatorzy będą przydzielać ostrzeżenia. Każde złamanie regulaminu to 1 ostrzeżenie. Gdy forumowicz notorycznie będzie łamał regulamin, jego konto będzie blokowane bezterminowo.
17. Za częste łamanie regulaminu forum w krótkich odstępach czasu przewidujemy także czasowe (kilkudniowe) blokady kont. Jeśli forumowicz się nie opamięta, jego konto będzie blokowane bezterminowo.
18. Przewidzieliśmy możliwość resocjalizacji dla forumowiczów łamiących regulamin. Ostrzeżenia będą wygasać - poziom ostrzeżeń będzie spadał o 1 co dwa miesiące.
19.Jeżeli chcemy coś zacytować np. jakiś text z lekcji albo pomyłke nauczyciela prosze o nie używanie nazwisk można jedynie pisać np. pani od polskiego, matematyki pan od fizyki, wf-u.
20. O zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.
Created by DymeK
Post został pochwalony 0 razy
|
|